Paper, Film and Foil Converter Magazine: Ampac's “Growth Strategy”

16.06.2009

In its June, 2009 issue, Paper Film and Foil Converter (PFFC) magazine has highlighted Ampac Flexibles and its strategic expansion as a first-rate example of a supplier demonstrating commitment to staying competitive and helping its customers stay competitive through making strategic investments in operations and equipment. In the past two years, Ampac Flexibles has acquired converting operations across the country in Auburn (Seattle), WA, and around the world in Eberdingen, Germany. In the last four months of 2008, the company also installed new equipment at its facilities in Auburn and Elk Grove Village, IL. “We are targeting some growth market niches,” explains Sal Pellingra, Ampac Flexibles Innovation and Marketing Director. “And in other markets where we are entrenched, we are working to improve our product offering.”

Share

Ampac treibt die Neugestaltung und Leistungsfähigkeit von Verpackungen voran, indem wir Verpackungen entwickeln, die innovativer, fortschrittlicher und dynamischersind als die von konkurrierenden Marken. Ampacs umfassender Verpackungsansatz ist eine ausgewogene Kombination aus konsequentem, technikorientiertem Denken und außergewöhnlicher Kreativität. Ampac ist ein breit gestreuter, weltweit tätiger Verpackungskonzern mit 14 Herstellungszentren in Nordamerika, Europa und Asien. Weitere Informationen finden Sie auf dem Internetauftritt von Ampac unter: www.ampaconline.com.

Menu Feature